U samom zadnjem djelu projekta djeci smo nastojali otkriti stanare morskih dubina te koje sve postoje polarne životinje i potaknuti ih da nauče nešto o njima. Svoje znanje o njima i interes proširili smo slušajući priče, prateći igrokaz, listajući enciklopedije. Zabavili smo se uz plesanje "Baby shark". U aktivnostima likovnog stvaralaštva djeca su izradila ribu otiskom dlana, hobotnicu kolaž tehnikom, polarnog medvjeda temperom, soba flomasterima, pingvina ljepljenjem vate. Didaktičke igre na temu pratile su formu umetanja, poklapanja, slaganja, igre sjene. Nakon provedbe svih djelova projekta može se zaključiti kako su djeca proširila svoje znanje i spoznaje o raznim životinjama. Tijekom svih djelova projekta djeca su aktivno osluškivala i promatrala prirodu koja nas okružuje. Ponajviše svoje iskustvo obogatila su spoznajom o tome kako brigom za životinje , empatičnim odnosom prema njima možemo stvoriti ugodnije okružje za međusoban suživot u kojem nastojimo i trudimo se činiti nešto dobro, korisno i prihvatljivo.
Gusjenice su nastavile s projektom " životinje" gdje smo spomenuli divlje i šumske životinje. Spoznaju o divljim i šumskim životinjama razvijali smo putem fotografija, edukativnih videozapisa i slikovnica. "Gusjenice" su usvojile puno novih naziva životinja, a zatim i način njihova glasanja. Razvijali smo slušnu percepciju kroz igru u kojoj su djeca slušala zvuk glasanja životinje te trebala pogoditi o kojoj se životinji radi. Kroz različite tjelesne aktivnosti imitirali smo životinje. Od likovnih aktivnosti izradili smo divlje i šumske životinje pomoću otiska dlana, kolaž papirom, flomasterima, bojicama i temperama. Pjevali smo pjesmice te igrali razne pokretne igre koje su kod djece izazvale veliki interes.
Stiglo nam je najljepše i najradosnije vrijeme u godini, vrijeme Adventa ili Došašća kada se pripremamo za rođenje malog Isusa.
Tema "Šumske životinje u jesen" pokazala se veoma interesantna djeci. Primjetili smo da djeca vrlo često mijenjaju šumske i domaće životinje pa smo na početku odmah objasnili razliku. Kroz raznovrsne poticaje djeca su imala prilike upoznati se sa stanovnicima šume kao što su: medvjed, jež, lisica, vjeverica i sova, no najviše interesa pokazali su za ježa. Većina aktivnosti temeljila se na pobliže upoznavanju staništa u kojem obitavaju spomenute životinje, naročito jež. Njihov pojačani interes za ježa potaknuo je i animirani film "Ježeva kućica", ali i brojalica "Boc, boc iglicama" koju znaju gotovo sva djeca i koju često na njihov zahtjev brojimo. Izradili smo i našu ježevu kućicu od prirodnih materijala u čije prikupljanje su se uključila i sama djeca. Od umjetničkih aktivnosti treba spomenuti pjesmice koje smo pjevali, a to su: "U šumici zeko", "Vjeverica skače" i "Mi smo šumska družina". Često smo uz pjevanje oponašali pokrete i glasanje šumskih životinja. Čitali smo enciklopediju "U šumi" te slikovnice "Lisičići" i "Šumske životinje". Plošne lutkice iz igrokaz "Ježić i vjeverica" djeca su iskoristila za osmišljavanje vlastitog igrokaza i igru. Posebno veselje kod djece je izazvao momenat, prilikom igre u dvorištu, kada su primjetili da je cijeli naš vrtić dekoriran temom jeseni i šumskih životinja.
Od sveg voća koje djeca imaju prilike konzumirati u vrtiću, najviše vole jesti jabuke. Jabuka se ne naziva bez razloga "kraljicom voća" jer je prepuna vitamina i minerala korisnih za naš organizam.
"Blago danu koji započinje mirisima kruha,jer ništa tako ne miriši,što god da se skuha."
"Nema svijeta ni planete,